piątek, 28 marca 2014

Chojnice, Ałtajski Czaj + podziękowania :)

Zacznijmy od takiego małego podsumowania ;)
4 marca 2013 roku dodałam pierwszego posta na blogu
Od tego czasu blog ma 7134 (w momencie pisania posta) i ta liczba cały czas rośnie, co mnie bardzo cieszy :) .
Chciałabym bardzo podziękować, za każde wejście, za każde +1 , za każdy komentarz. <3
_____________________________________________________________________
A teraz czas na najnowsze fotki :)

Wczoraj byłam na małych wojażach w Chojnicach.
Odwiedziłam tam przepiękny park 1000-lecia :)
Poniżej możecie zobaczyć kilka fotek z Chojnic :)

 ISO: 320
Ekspozycja: 1/1600 s
Przesłona: 4.5
Ogniskowa: 18mm
 ISO: 320
Ekspozycja: 1/500 s
Przesłona: 5.6
Ogniskowa: 105mm
 ISO: 320
Ekspozycja: 1/800 s
Przesłona: 4.5
Ogniskowa: 40mm

Reszta fotek oczywiście znajduje się tutaj :)

Za to dzisiaj byłam na otwarciu wystawy fotografii Łukasza Chmielewskiego pt. "Ałtajski Czaj" w Gardejskim Ośrodku Kultury. Małą dokumentację z otwarcia możecie zobaczyć poniżej :)

 ISO: 400
Ekspozycja: 1/3 s
Przesłona: 4.5
Ogniskowa: 18mm
Użyta lampa błyskowa: Tak
 ISO: 640
Ekspozycja: 1/160 s
Przesłona: 5.6
Ogniskowa: 98mm
Użyta lampa błyskowa: Tak
  
ISO: 800
Ekspozycja: 1/60 s
Przesłona: 4.5
Ogniskowa: 38mm
Użyta lampa błyskowa: Tak

Reszta fotek znajduje się tutaj :) 

Życzę miłego oglądania zdjęć :)
I jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję za ten rok :)
Jeśli chcecie być na bieżąco z moimi postami na blogu możecie dodać mnie do kręgów na Google + lub do obserwowanych na facebooku


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentraz. Motywuje mnie on do dalszej pracy. :)